CLARA CARALPS, “Des de petita ja tenia clar que volia ser professora”

Professora de Filosofia i Psicologia

Per Aitana Gómez

Quant fa que treballes a l’Escola Andorrana de Batxillerat? I com a professor/a?
Aquest és el tercer curs a l’Escola Andorrana sent professora.

Què és el que més t’agrada de treballar amb adolescents?
El tracte amb l’alumnat i fer classes.

A part de ser professor/a, tens altres aficions?
Anar al gimnàs, fer muntanya, quedar amb amics i sortir de festa.

De quina manera t’agradaria que et recordessin els teus alumnes?
Com una professora “bona”, implicada amb l’alumnat i que en tinguin un bon record.

A part de la matèria que ensenyes, t’agradaria fer-ne alguna altra?
Sí, m’agradaria ser professora d’Història o d’Història de l’Art.

Quina música t’agrada escoltar?
Música comercial, pop, rock català…

Com vas decidir ser professor/a?
Ja ho tenia clar des de petita. A part, potser per influència de la meva mare, que també ho és.

Tens algun somni que vulguis complir en un futur, a part de ser professor/a?
Tenir feina fixa, viatjar molt, fer un doctorat… Més que somnis, són objectius.

T’agrada la feina que fas? Et sents satisfet/a?
No és l’assignatura que m’agradaria, però en general estic a gust.

Hi ha algun grup d’alumnes que t’hagi marcat? Quin?
Aquells grups en què hi ha alumnes agradables i participatius.

Tens alguna mania o costum divertit?
Crec que no, soc molt metòdica.

T’agradaria fer una altra feina?
Historiadora o gestora cultural, però la primera opció sempre és professora, de moment.

Quins estudis has fet?
Grau en Humanitats, màster en Gestió del Patrimoni Cultural i Museologia, i màster en Formació del Professorat, menció en Geografia i Història.

Quin és el teu llibre preferit?
Argelagues.

Què és el que menys t’agrada de la teva feina?
El volum de correccions.