El centre educatiu de batxillerat amplia les seves instal·lacions

Foto.SFGA/JAViladot

Carla Guiu i Joel Font, representants dels alumnes, van acompanyar les autoritats a la inauguració del nou edifici

El passat 22 de novembre de 2021 va tenir lloc la inauguració de les noves instal·lacions de l’Escola Andorrana de batxillerat. Hi van assistir el Cap de Govern, Xavier Espot, la Ministra d’Educació, Ester Vilarrubla i el Ministre d’Ordenament territorial, Víctor Filloy. Aquesta reforma va ser deguda a l’augment del nombre d’alumnes que s’incorporen cada any. En els darrers 20 anys el nombre d’estudiants de l’escola s’ha multiplicat per 8.

Els dos representants dels alumnes a la Junta d’escola, Carla Guiu i Joel Font, van ser els que van guiar al Cap de Govern i a les altres autoritats per l’edifici. “Vam visitar el sector nou, direcció i després ens vam dirigir a la placa”, ens explica Carla Guiu. Afirmen que “l’experiència va ser molt familiar” i que “el Cap de Govern és molt proper”. També ens comparteixen que “va ser una experiència per recordar i va ser una oportunitat que no tenen tots els alumnes”.

Tot i la nova reforma, els representants pensen que “feia falta i encara fa falta més ampliació”.