Què prefereixes per Nadal?

Per Stanies Vea i Natalie Franco

El dia 27 de desembre vam anar a l’avinguda Carlemany per preguntar a la gent sobre les seves opinions respecte el Nadal. Vam qüestionar a les persones sobre assumptes de debat, fins i tot de conflicte entre les famílies i els amics. 

Prefereixes el ‘panettone’ amb panses o sense panses? el tortell de Reis el vols de crema o de fruita confitada? Anem a veure quines són les seves preferències!!